Biler

Jeg kan godt lide at se YouTube videoer om fede biler, kan især godt lide Mercedes-Benz, Porsche, BMW, Audi, Tesla, Bentley, Rolls-Royce, Ferrari, Lamborghini og Bugatti. Hvis jeg vinder den store gevinst i Eurojackpot eller Viking Lotto, er der en lille del af mig, men også kun en lille del, som jeg vil holde under kontrol, der kunne tænke sig at købe flere fede biler, en hel samling. Men hvis hvis det skete her og nu, det med gevinsten, så ville jeg helt afgjort begrænse mig til én bil, der så skulle være den i skrivende stund spritnye Mercedes-Benz E-Klasse Exclusive, i den hyppigt brugte, klassiske farve preussisk blå/kongeblå, den ville være det oplagte valg for mig, en virkelig fed bil. Inden for sportsvogne er den nye Porsche 911 Turbo S den jeg ville vælge, i sølvgrå, hvis jeg skulle have én. Der findes både hurtigere og meget mere opsigtsvækkende sportsvogne fra de italienske mærker, men de kører ikke så godt og er ikke som Porsche'n en "everyday supercar". Men indtil videre bliver det bare ved drømmen, og jeg spiller kun med med meget små indsatser, for jeg har i matematik haft spilteori i sandsynlighedsregning og ved derfor, at det er dumt at spille for meget, så havner jeg jo bare i Luksusfælden, og det er én af mine største bekymringer at blive udstillet dér!

Mercedes-Benz E-Klasse Exclusive

Porsche 911 Turbo S 

Ferrari har lige vundet Le Mans, storfavoritterne fra Toyota, der havde vundet de seneste fem år, blev nummer to, godt med en ny vinder! Tillykke til Ferrari! Ferrari'er er fede!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Til IQ-test psykotisk og fuld

Min mor ramt af demens