Film

Jeg er glad for at streame film på mit fede nye tv. Ser mest klassikere. Jeg har fornylig set blandt andet set Rocky, Rambo, Indiana Jones, Jurassic Park og Godfather-film. Der er mange kendte klassikere, jeg mangler at se. Jeg har tidligere ikke set så mange film igen, mere lyttet til musik, set nyheder og læst, men nu har jeg fået lyst til at se flere film, de er jo så dejligt nemt tilgængelige og relativt billige. Det er meget bedre end i min barndom, hvor vi skulle på tanken eller i kiosken og leje en VHS-maskine og én eller flere film, som vi så kunne se i særdeles ringe kvalitet i forhold til nutidens standard, og skulle levere tilbage inden for 24 timer, man skulle huske at spole filmen tilbage, ellers kostede det en femmer. Prisniveauet i dag for at leje videofilm er relativt lavere end dengang. Altså alt i alt ret megavildt fedt, som man jo siger i dag.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Til IQ-test psykotisk og fuld

Biler

Min mor ramt af demens